Accepterad MECKAREN | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MECKAREN

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? MECKAREN#0170

Ange ditt födelsedatum 30 September 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag Har spelat länge på servern och varit sv och känner nu att jag vill hjälpa till ännu mer och ta del av mer arbete på servern och ta ett större ansvar då jag brinner för unive och vill prova på nya saker och hjälpa människor. Jag vill hjälpa till med att få in nya medlemmar till servern. och jag känner att jag har kompetensen att bli medlemskaps-ansvarig. Jag är väldigt engagerad på unive och spenderar mycket av min tid på unive och vill därför hjälpa till ännu mer och ta ett större kliv in i unive med mer ansvar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är väldigt aktiv och engagerad inom unive och jobbar bra och mycket. Jag har tidigare erfarenheter inom arbete på unive som inte är staff relaterat, har lärt mig mycket kommandon osv genom tiden jag spelat fivem. Jag brinner för serverns rp-nivå och sociala rp och jag älskar unive och ja spenderar nästan all min fritid på unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta människor på ett trevligt och bra sätt, man ska alltid lyssna på vad motparten har att säga innan man börjar ifrågasätta eller nåt annat som MA. Man ska lyssna efter vad det är dom är ute efter i ett ärende och se vad man kan göra för lösning till dom, t.ex i en medlemskaps intervju så ska man verkligen lyssna på vad personen säger och lyssna aktivt och inte bara sitta o svara ja på alla eller tvärtom.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Betydelsen med att vara medlem på unive ska va stor, det ska vara roligt och värdefullt. Man har sina fömåner såsom att skriva i twitter, blocket osv. Det ska öppnas upp en ny rp för medlemmarna och dom ska känna att det verkligen var rätt val att bli medlem på just unive. Och kunna skaffa sig ett jobb som dom är nöjda med osv.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En medlem har ett stort ansvar och mycket krav på sig då dom är en del av serverns uppbyggnad och är med och utvecklar servern dag för dag. Servern man spelar på ska vara en trygg plats och ett ställe där man bara kan njuta av själva rpn, då gäller det även att ALLA har en hög och kvallitativ rp nivå som är social. Detta ska även hålla när staffs inte ser osv det ska hållas HELA tiden.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ha ett välldigt stort ansvar och ansvara för att medlemmarna på servern sköter sig och inte lallar utan håller den höga rp nivån som servern kräver.

Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv varje dag, mer aktiv på helgerna då jag sitter dag in dag ut. Måndag 19:30-21:30. Tisdag: 13:50-21:30. Onsdag: 18:30-21:30. Torsdag:16:00-18:30. Fredag: 16:00- 03:00. Lördag:11:00-03:00. Söndag: 11:00-22:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka