Nekad Meckar Micke | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Meckar Micke

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Meckar Micke#3472

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Jag Är en vanlig person vid namn Filip Andersson född 1995 och snart blir man ett år äldra, tiden går fort, jag flyttade och med mig hade jag 3 vänner till stan och gillar att hänga med vänner
och har stort intresse av bilar. Och Lastbilar. Hela min familj dog i en flygplanskrasch och jag har bara mina vänner kvar, jag flög till staden för att komma undan alla minnen ifrån familjen och i hopp av bättre tider, jag är en hjälpsam person med sociala förmågor och är alltid nyfiken att lära mig något nytt!
Väldigt intresserad i motorsport och bildelar, byggde bilar med min pappa innan han gick bort.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har kört FiveM i många år och varit medlem i Unive och andra roleplay servrar. Även varit chef på olika jobb inom bilbranschen, jag kommer att bidra till att de nya i servern får en bra första syn på Unive, detvillsäga visa dom runt och förklara om vad som finns att göra i staden

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid vara den som har rätt, man ska kunna samspela och båda ska känna sig bra.

Hur hittade du Unive? Blev tipsad om det av en vän för länge sen och körde det förr, är tillbaka nu för mer :)

Senast ändrad:
Nekad, utveckla Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka