Accepterad .meckan | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pirateboy32

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? papegojann

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Plasro Plossenson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stressig, Bestämd, Jappare

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mina karaktär är en kille som har en ganska bra uppväxt. Han var ganska rik och lite bortskämd när han var unge. Han flexade ganska mycket bland hans vänner och andra. Varje bråk som nämnde han alltid att han va rik och hade mycket pengar o märkeskläder. När han växte upp så gillade inte hans pappa att han var så bortskämd. Fast hans mamma lyssnade ej på pappan så att han fortsatt bli bortskämd utav sin mamma. Men allting ändrades när han blev äldre. Han blev för bekväm. Han sket i skolan osv. Sedan när han blev 22 så bodde han fortfarande hemma hos sin mamma o pappa. Det var inte långt kvar tills han blev utkastad ur hemmet... Några dagar senare blev han då utkastad ur hemmet och han behövde tänka hur han behöver tjäna pengar. Några veckor går förbi som är ganska tuffa. Flyttar allt från morbror till väns hem och detta pågår i 4 veckor. Tills han bestämmer sig att börja ta ärenden. Så som spränga portar, Skjuta folk me pris på deras huven osv. Dagarna går förbi. Han får ett uppdrag på en kille som har 600 lax på sitt huvud. Han skjuter o mördar honom. Till slut så får han sina pengar men 3 dagar senare blev han fångad utav poliserna. Han får sitta 6 år och han hade det ej roligt där inne. Nu så är han ute och planer är att flytta utomlands ett tag sen komma tillbaka till sverige när det är låg kriminalitet då han ska starta ett företag....

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med jätte rolig rp som består utav en hög nivå utav rp och social rp. Jag har tidigare erfarenheter så jag har inga problem med att bidra med bra rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska alltid kunna spela för motpartens vinst och kunna brösta en förlust. Ifall du alltid spelar för din vinst så spelar du även pwg2. Vilket är att du spelar för makt o pengar. Inte acceptabelt och man ska kunna brösta motpartens vinst då alla ska ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har t.ex. vdmat någon och jag har lärt utav mig dessa fel. Jag har tagit detta som en lärdom och ni kan kolla upp det, har nästan aldrig blivit bannad för vdm sen dess tror jag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, vdm, pwg, pwg2, suntförnuft, fearp, failrp, nlr och mm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tror inte det !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka