Nekad .meckan | Beslut Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.meckan

Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
3
Ditt discord namn: .meckan

Ditt Hex-ID: steam:110000144076566

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen allt/ped/krim/medlem + bannad från alla unive dc + 45 dagars ig ban

Vem/vilka tog beslutet? Eminswe

Varför tror du själv att beslutet togs? För att från klippet perspektiv hördes det som att jag kallade en tjej för hora som är imot reglerna och därför har åtgärder tagits.

Hur är beslutet felaktigt? Hur beslutet är felaktigt att enligt min perspektiv är att en hel full tonade bil åkte upp t mig när jag stog vid stora banken, så satt vi och prata lite så och så sen det för kom hets där jag kallade personen för hora och det lät som 2 killar satt i bilen sen så gick det upp en kille och öppnade dörren så tänkte jag först va sen börja hon prata och säga du kalla mig för hora så sa jag att jag trodde att hon lät som en kille från mitt perspektiv hade aldrig kallat en tjej för hora om jag visste att det vore en tjej. Därför är den felaktig för jag visste verkligen inte att det var en tjej det lät som en kille för mig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inga, ända är att detta är missförstånd jag trodde seriöst det var en kille.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka