Accepterad .meckan | Ban Överklagan [NIXTON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.meckan

Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101601126/

Ditt Hex-ID: 110000144076566

Vad är din discord tagg? .meckan

Vem var det som bannade dig? Nixton

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dem bannade mig för att jag inte ragerade för skador. Och då är det samt powergaming. Och varför dem valde banna mig är att det var unrealistic som man kan säga och att man måste alltid liksom ragera på skador och när man kraschar så att rp nivån blir högre.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag körde min bil på sträckan mot hamnen eller typ nära båt bolaget så när jag svängde så kom jag till en sträcka och så efter några sekunder kom jag till ett sväng där jag skulle svänga så när jag svängde då sa min kompis IG: Ajjjj och sånt men på min skärm såg de ut som att vi inte ens krockade så jag tänkte varför blev jag avstängd, sen min kompis skrev till mig på mejlet att det är säkert för att jag inte ragera till skador för vi krockade. Då jag läste igenom varför jag blev bannad och då jag förstog att staffsen hade anleding till att avstänga mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel det var mitt fel för jag inte insåg att vi kraschade det såg iaf inte ut som på min skärm att vi krascha men min vän sa till mig att vi kraschade in I ett träd då jag tänkte va och det har hänt flera gånger där vi krocka men på min skräm såg det ut som att vi inte krockade, så det var mitt fel att jag inte ragerade till skadorna samt när det hände kom min farsa in i rummet och började gnälla på mig att städa rummet och då jag kollade samt på han och jag såg inte allt som hände in game och det var mitt fel jag borde ha stannat bilen till väg kanten och sagt till min kollega att jag ska fixa en grej snabbt som är att snacka klart med min farsa. Så det är mitt fel och jag fattar att jag gjorde fel och jag ska inte göra om de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare med det har vart typ 2 år sen och då jag körde inte lika mycket som nu jag gör i nutid, så jag minns inte ens varför jag blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha stannat min bil till väg kanten och sagt till min kollega vänta jag ska fixa en grej så att jag slipper att krocka in I trädet, men jag valde att kolla på min farsa medans han snacka på nån sekund och blev disstraherat och så krockade jag in I ett träd utan och märka det och glömde ragera till skadorna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har faktiskt lärt mig mycket från det hära bannet, att även om det är en liten krock då jag borde fortforande ragera till den och säga aj och sånt kolla av läget och sånna grejer istället. Och till nästa gång kommer jag alltid vara nogran att ragera till min skador och när jag krockar då jag kommer säga aj och sånt och som jag skulle ha gjort I verkligheten. Och jag kommer göra så att jag inte får ban igen för powergaming man kan kortsagt säga att jag lärde mig från det hära bannet och det kommer inte hända om.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Anledning: Tänk efter nästa gång, Sen såg jag att du inte hade några bans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka