Nekad .meckan | Ban Överklagan [ludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.meckan

Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101601126/

Ditt Hex-ID: steam:110000144076566

Vad är din discord tagg? steam:110000144076566

Vem var det som bannade dig? Barbiee

Bild på banmeddelande: image123.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt imot servers regel som är regelbrott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad är att vi hade en konflikt med några killar där dom följde efter oss och börja skotta imot oss och så sen krockade vi så hoppade jag ur i bilen för trodde vi skulle skjuta men så fortsatte dem åka så jag gled några meter på marken och jag blev jätte förvirrad om vad som hade hänt och så trodde jag att jag blev redan skottad så jag ställde mig upp och börja springa till bilen och jag tryckte redan F och kundle inte cancela det. Så därför blev jag bannad ochså riktade dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså felaktig var det inte direkt, jag insåg att det jag gjorde var fel men jag visste inte direkt vem dom rikta imot för det var 1 av mina grabbar bakom mig och några framför mig och jag visste inte direkt mot vem dom rikta så jag tryckte på F och så hoppade jag in i bilen då jag märkte att dem rikta på mig och då såklart jag hoppade ut så tog dom mina grejer osv, så tog dem mig och så åkte vi och löste det. Men det var lite felaktig för till och med dem grabbarna som tog mig dem tyckte inte att det var direkt Fearrp asså det kan såklart hända att man blir stressad hit och dit men det var ett roligt scenario för jag visste inte ens själv va som hände men såklart förstår jag att jag gjorde fel men dem grabbarna tyckte att jag inte gjorde fearrp. Men jag tycker den e felaktig ochså för att alla som var med i scenarios sa själva att jag inte gjorde fearrp det var bara stress men alla andra tyckte scenariot var roligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut såklart men inte så många gånger, och det var bland annat för inte rpa på skador jag lärde mig av denna bannet att alltid använda sig av /me när man krockar eller har ont osv. Samt en till ban för VDM där en kille pitta mig så jag valde att pitta tbxs och gjorde det värre för mig själv. Och jag läste då genom reglerna en gång till där då jag fick i mig lite mer vett i hjärnan och lärde mig mer grejer. Så Jag lärde mig av mina egna mistag såklart.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Såklart det jag hade gjort annorlunda är att stå kvar eller ligga kvar där jag var och ta upp händerna oavsett om dem riktar mot mig eller inte för dem håller fortforande en vapen imot mig. Men som sagt jag tryckte F och kunde inte avbryta det så det var lite svårt för mig men såklart jag hoppade ut direkt och tog upp händerna så tog han grejerna ifrån mig och så så fortsatte scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Såklart, jag lärde mig jätte mycket av denna bannet såklart jag vet jag satt inte på denna bannet så länge men jag tyckte den va lite felaktig. Men jag lärde mig mycket mer om fearrp att även detta minsta kan klassas som fearrp och det var faktiskt bra för detta kan jag komma ihåg och lära mina andra/nya vänner som kommer till unive så dem vet att även av det lilla minsta kan det räknas för fearrp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Tillbaka