Accepterad .meckan | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.meckan

Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101601126/

Ditt Hex-ID: steam:110000144076566

Vad är din discord tagg? .meckan

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: univebevis.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag läckte enas staff namn

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad att jag satt i en VC samtal med 2 kompisar eller 3 minns inte riktigt och så ena killen frågade om en bild som han skickade till mig för ett tag sen och jag visste inte direkt vem personen va för att han hade inte bilden kvar och jag rensade inte min dator så han ba kan du skicka den igen jag ba vf han bba så jag va aa okej så skickade jag bilden och så började han kompisen söka upp personen och säga vart den personen bor i vc jag tänkte ba vafan gör han ens. Och så nån timma senare får jag veta att jag är pbannd för doxxing.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var inte felaktig det var jag som gjorde fel. Jag valde att visa ett namn på ett swish till mina vänner som ochså är bannade. Jag förstog jag gjorde fel kunde inte ta tillbaka tiden om jag hade kunnat jag hade aldrig haft gjort det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har blivit bannad några gånger förut för a jag råkade kalla en tjej för hora i 45 dagar då försökte jag ta en paus och sen några för pwg hur jag lärde mig var att jag tog paus ifrån spelet i ett tag för att tänka över det jag gjorde och läste igenom regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig haft skickat denna bilden på swish medelande även om mina vänner är pbannade oavsett vad man bör inte göra det. Jag gjorde fel jag försöker bara ffå en till chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig efter denna bannen men just nu jag har ingen ork för något det är mycket som händer i mitt liv just nu förlorar folk och personer som jag verkligen älskar försöker bara gå tillbaka till unive så jag kan få lite glädje ifrån det och sluta tänka på det. Jag verkligen ber om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka