Accepterad meatball13 | Whitelist ansökning [Dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

meatball13

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Meatball1333

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? meatball#9120

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Tony Ekström, man, 30
Tony är en person med olika sidor
Bra sidor: Tony är en optimist på det sättet med att tänker att det mesta går att göra t.ex om nån säger att det är omöjligt att bli sjukvårdare så kommer tony vara optimistisk och säga att man kan göra det. Därefter så är tony metodisk vilket innebär att han planerar hur han ska göra saker. T.ex om han ska laga en bil så skulle han titta på hur allt var uppbyggt och planera hur han skulle lösa problemet istället för att bara börja ta isär allt och testa sig fram.
Tony är också väldigt envis vilket innebär att han har en stark vilja. T.ex om han blir nekad som t.ex mekaniker så skulle han försöka göra nya intervjuer där han tar in feedbacken från hans förra intervjuer och försöker på nytt tills han lyckas komma in.
Dåliga sidor: Även om envis kan ses som positivt i många fall kan det också vara negativt med att det kan bli störande av t.ex den anställande med att Tony aldrig vill ge upp även om den som anställer ej vill ha Tony som anställd. Sedan kan Tony vara lite långsam. Tänker ganska länge och är allmänt ej så snabb på att gå hellere. Detta kan leda till t.ex att Tony tar en stund på sig att bestämma sig om man ska åka åt höger eller vänster i en korsning och att det tar en så lång stund att man blir tvungen att köra och sedan säger Tony att det var fel håll när han väl hade kunnat tänka klart. Han är också lite vårdslös vilket kan leda till att Tony är allmänt slarvig och oaktsam. Detta kan leda till t.ex att Tony glömmer av vad han lagt saker och att han är lite oförsiktig i vissa scenarion t.ex säger vissa saker utan att riktig tänka sig för.

- Karaktärsstory
Jag Växte upp på landsbygden med en pappa och en mor. På landsbygden hade min far en verkstad för folk i området och förbipasserande bilar. Jag brukade hjälpa honom med att laga bilar, jag fick 50% av vad kunden betalar. Jag gick sedan ut ur grundskolan med helt ok betyg och jag var en av dom mer populär ungarna i skolan så folk vågade inte riktigt mobba mig. Sedan så bestämde jag mig för att komma in på ett mekaniker utbildning. Jag kom in och började plugga och jag tyckte det var roligt. Min pappa blev också stolt pga att jag skulle gå i hans fotspår. När jag gått ur gymnasiet började jag jobba på pappas verkstad. Dessvärre 1 år efter jag började jobba där, gick verkstaden i konkurs och min pappa var tillräckligt gammal för att gå i pension. En av mina kompisar från min barndom flyttade till staden. Så när min far hade gått i pension så ringde jag den kompisen och frågade om jag kunde flytta in med honom. Sedan bestämde jag mig för att hitta ett jobb. Jag fick ett jobb på en snabbmatskedja. Även om det jobbet jag var ute efter var ett verkstadsjobb. Det hände dock vissa saker under min uppväxt som var livspåverkande. T.ex det var jullov jag satt hemma hos mormor och morfar pga att mina föräldrar fortfarande jobbade. Vid denna tiden gick jag i 3 an. Jag satte mig i soffan bredvid min mormor. Då plötsligt sa morfar att han behövde gå ner till butiken och handla något. Jag reste mig upp och sa att jag kunde hjälpa till han sa nej och jag gick tillbaka till soffan och satte mig igen. Jag sa till min mormor att hon skulle berätta en historia om hennes uppväxt. Den handlade om att när ekonomin ej gick så bra hemma så skulle min mormorsfar skulle då slå både min mormor och min mormorsmor. Jag blev helt förskräckt när jag hörde historien och efter den dagen bestämde jag mig för att ej ta ut min ilska via våld och att ta hand om folk runt dig och att försöka undvika våld om det går. Sedan så en gång när jag var 15 år gammal så var jag och en polare ute med min polares moppe.Vi var ute och körde och så ser vi en kille Vid sidan av vägen med sin moppe och ropade Hjälp Hjälp! Min kompis som körde stannade moppen och frågade vad som hade hänt. Då så drog killen framför mig fram en kniv och sa ge mig mop
pen annars så skär jag dig. Killen hade vid det laget greppat tag i moppen så man kunde ej åka iväg. Min kompis vägrade så killen tog kniven igenom hans hjärta och riktade kniven mot mig och jag sprang iväg. Killen tog moppen och kvar låg polaren. Efter den dagen så stannar jag aldrig efter folk som ber om hjälp vid sidan av vägen.

Varför ska just du bli whitelistad? Folk brukar tycka att jag är en trevlig person att spela med. “Jag blir sällan toxic och sur vilket kan göra så att jag kan följa mina karaktärsdrag även om något och har hänt. “ Sedan har jag spelat på flera servrar innan så jag har en god koll på rp regler och rp generellt sätt. Jag har också varit med om många olika scenarion pga det så har jag erfarenhet i hur man ska agera i olika sammanhang. Sedan har jag en utestånde och energisk betende vilket kan leda till roliga och intressanta rp scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har tröttnat på den servern jag spelar på. Servern var inte tillräckligt rp fokuserad i min åsikt och servern har inte gjort så mycket för att locka dit fler spelare. Vilket gjorde så att spelar antalet gick långsamt neråt. Jag har också hört mycket bra om fbrp med att det är en rp fokuserad server och att de har många spelare. Sedan så uppdateras eran server med nya funktioner/buggfixar väldigt ofta vilket är något som uppskattas när man inte gillar att det finns buggar i en server. Sedan så uppskattas det också med alla nya funktioner som läggs till för att det ska inte bli samma sak hela tiden och variation i spelandet.

Hur hittade du Multistaden? Såg den på server listan och det kändes som att detta var en bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Rp har alltid varit en sak jag har uppskattat. Att sitta och spela spel såsom cs, wow etc. Tycker jag blir tråkigt väldigt snabbt. Jag tycker att det är roligare att spela om det är mer spelar scenarion där man integrerar med andra spelar på ett helt annat sätt än på vanliga spel. Sedan så uppskattar jag också att man kan bli en karaktär som du inte hade kunnat eller velat bli i verkligheten. T.ex så vill jag inte bli läkare för att det är mycket plugg och gillar ej att titta på äkta blod. Men i roleplay så kan man agera och spela som en läkare utan några av de negativa delarna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har spelat på andra servrar men i nuläget spelar jag inte på någon server.

Jätte bra ansökan, dock hittar jag ej din discord är du säkre det är rätt namn?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka