meaelt | Whitelist ansökning Gassen

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

meaelt

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/rimjobberr/

Vad är ditt namn i verkligheten? edvin nordlund

Vad är ditt discord namn? meaelt#5253

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Edvin Nordlund och är 20 år. Min karaktär har varit dömd och suttit på anstalt vid flera tillfällen. Intressen är bilar speciellt men karaktären gillar även att hänga med sina boys. Bil stölder har vart en stor del av karaktärens liv. Min karaktär är från Sverige, Borås och har växt upp i en kriminell miljö som har format han till en ganska känslokall person. Min karaktär kan därför uppfattas som frånvarande och borta men i själva verket här han precis här i nuet. Min karaktär gillar vapen och tvekar inte i skarpa situationer. Min Pappa var bil tjuv och det var där han lärde sig allt om bilar och hur man snor dom. Min karaktär älskar adrenalinet med att göra farliga saker därför slutar han ofta i dumma situationer.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag spelar bara på den här servern och älskar RP. Jag kommer va med i ett gäng som precis skapats eller skapas. Jag kommer därför va kriminell men jag kommer också att hjälpa nya spelare och vara en god medborgare. Jag spelar minst 4 timmar på den här servern varje dag och kommer fortsätta med det om jag blir WL och att mitt gäng går igenom.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Multistaden är en så stor server och jag tycker att de flesta spelar seriöst. På många andra svenska RP servrar är det lallare men här har jag inte märkt av så många. Jag tycker bara att det här ärr en av de bästa svenska RP servarna.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis visade mig servern för ett tag sedan och vi har spelat lite fram och tillbaka, nu har vi skapat ett gäng och ska börja spela på den här servern mycket.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli bättre på RP + att jag tycker det är väldigt kul att leva sig in i karaktärer och rollspel. Med andra ord vill jag bli bättre och utvecklas

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej, jag spelar bara på multistaden

Tillbaka