Nekad Me2z | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Me2z

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199161546478/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? Lolibob

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2022

Berätta om din karaktär. Erik Larsson 24 år gammal, Erik Har haft en tuff uppväxt och hans uppväxt har varit väldigt speciell då han har lämnat sina föräldrar vid 14 års åldern och gick över till kriminalliteten för den kriminella ligan vårbynätverket och var som en springis till vårby sen när han fyllde 17 så lärde han sig känna Hassan Hansson som är hans bästa vän och sin brosa Johan Larsson som kom in senare i livet eftersom han hade hört att Erik hade gått igenom massor utav brott och klarade sig inte på egen hand när han skulle göra sina deales. Erik har skolkat ifrån skolan under en lång tid eftersom att hans föräldrar inte hade så bra betyg så fick inte han heller så bra utbilldning och darefter inte kunde något till proven och sedan inte fick någon Utbildning eller några bra betyg så han hoppade av skolan redan vid 14 års ålder då han träffade ett kompis gäng som kallade sig vårby och hade mycket deales med andra kriminella ligor så han blev en typ av en springis och hans bror Johan Larsson som hade pressat i sig metafetamin för att bli som en överdossare. Eriks Föräldrar har haft det tufft med pengar eftersom att dem rökte och snusade och oftast så tog Erik all nikotin för sig själv och då blev det mera att lägga på Nikotin.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli Medlem på Unive eftersom att jag kommer bidra med hög Social rp och kommer bidra med hög rp nivå och roliga scenarion För unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp nivå roliga scenarion och bra social Rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man rpar för det bästa för motparten så den kan få ett så roligt scenario.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en kompis

Att Spela för motparten är att båda ska kunna förlora ett scenario utan att behöva hoppa support för att man vill hålla ledningen i varje scenario och att man ska kunna göra ett scenario roligt för båda parter.

Nekad, bannad + indraga roller idag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka