Nekad Me2z | Chef-jobb ansökan [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Me2z

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahamas Mamas

Vad heter du IRL? Pontus

Vad heter du på discord? Me2z

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla Jobbet Med flertal anställda samt flertal aktiviteter som det är Irl Te.x Efter fester med jobbet samt att jobbet kommer bli Mera aktivt än Någonsin. jag kommer också utveckla all lagnings rp då man kan alltid utveckla mera te.x Kanske för överdrivet men Utbildningar sker på alla jobb och tycker att man borde följa den stilen här också. jag vill ha tillbaka unives gamla roliga fester nu händer knappast 1 fest har inte sett en ända fest på skit länge och Nu vill jag ha lite roligare rp på unive för vill ha tillbaka känsla från förut när man hade kul och kunde festa. nu finns inga fester inga roliga saker man kan göra på unive det gör bara sakerna deprimerande och jag vill göra något i tid för att detta ska kunna bli kul för alla jag har allt redo för en uppstart om jag blir chef att jag fixar allt inom ett par dagar sedan kommer folk tycka detta är väldigt roligt att rpa till det hoppas jag för just nu hör jag ifrån mina kompisar dem bara gör kriminella saker för dem har inga aktiviteter på unive att göra längre så nu måste det gälla nu eller aldrig. Bahamas behöver en chef som är online ganska ofta och har en stadig koll över ekonomin

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat På Unicorn så har en del erfarenheter om dj, bar osv, Samt har varit Personal ansvarig på Unicorn innan. vill att alla nya medlemmar på unive ska kunna få ett jobb där dem vill rpa nu är det brist på jobb eftersom cheferna inte tar ansvar det vill jag göra och stoppa ner fötterna.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne 5 timmar per dag och kommer ha fester ofta.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej Såklart.

Har du läst våra Regler? Ja Såklart.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka