Nekad Me2z | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Me2z

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199161546478/

Ditt Hex-ID: 1100001479a16ee

Vad är din discord tagg? Lolibob

Vem var det som bannade dig? Gabi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-12 001227.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom att jag klickade u och rpade skadad samt hade hög aldrenaliv, staffsen valde att banna mig eftersom att jag klickade u efter jag blivit skottad när jag rullat på en hoj helt random blev jag skjuten när jag kör på min hoj och jag klickar u och rpar skadad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt och trixa med min cross sedan så kommer en grabb och pittar mig lätt och jagar mig samt stannar och hoppar ut och skjuter och jag vet inte varför så att jag klickar u och rpar skadad och dem skjuter emot mig men jag dör inte och det är felet jag gjorde och jag ber om ursäkt för att jag abusade u och inte dog men jag har lärt mig nu efter att jag inte ska göra det igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig eftersom att jag klickade u efter att jag blev skjuten random och rpar skadad medans dem skjuter emot mig och jag dör inte så att det blir att jag abusar u och inte dör darför var det en ban som är rätt men jag känner att jag tänkt igenom min ban och är redo att komma tillbaka till unvie igen efter att jag tänkt igenom vad jag gjort fel men jag är väldigt impulsive så att jag gjorde bara det utav reflex men jag ska försöka att förbättra mig tills nästa gång tycker att jag inte borde vara bannad längre eftersom att jag har tänkt igenom allt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för ett tag sedan och då var det vdm och jag har lärt mig att inte köra på folk randomly.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnit skitit i att klickat u och darför jag inte dog så att det blir ju abuse men jag har tänkt igenom och jag kommer inte att abusa det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer inte att abusa u igen på sånna scenarion och inte alls jag kommer att tänka igenom bättre nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? s

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka