Accepterad Me2z | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Me2z

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199161546478/

Ditt Hex-ID: 1100001479a16ee

Vad är din discord tagg? Lolibob

Vem var det som bannade dig? Analytikern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-20 230839.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom att jag Körde upp på ett berg och och använde mig utav powergaming för att komma upp och ser en person som springer med vapen uppe och jag skjuter henne ifrån bilen hade jag dött men jag snackade i supporten och lärt mig efter mina misstag och vill komma tillbaka på unive som lagligt jobb i början och senare om jag är redo bli krim igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte på en väg och det kommer en bil som gick sönder framför mig och dom hoppar ut och skjuter min kompis skjuter ifrån bilen sen så kör jag upp på berget och ser en person som springer med vapnet och riktar och jag skjuter ifrån bilen för att inte dö om jag skulle hoppat ut hade jag dött direkt. men jag skulle ha åkt ifrån direkt efter dem började skjuta egentligen men jag gjorde fel men man kan inte bedöma folk på ett fel och jag vill göra rätt för mig nu och komma tillbaka på unive och visa min bra rp sida.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel att inte köra där ifrån men i den sitsen jag satt i så tänkte jag faktiskt efter att jag gjorde fel men hur ska jag göra för att förklara mig själv att jag gjort fel i efterhand så att jag hade ingen rätt att förklara att jag gjorde misstag och blev istället bannad i 17 dagar men jag vill skriva en ban överklagan eftersom att jag vill ha en till chans eftersom att jag potensiella saker till servern, jag gör både bra scenarion och dåliga då och då men inte ofta jag gör dåliga saker för unive eftersom att jag gör mycket kidnappningar och snackar men ibland så gör jag dumma saker eftersom att jag är för impulsive så att jag måste bara lära mig att ha tålamod ibland men jag tycker iaf att jag förtjänar unban igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för suntförnuft eftersom att detta är min första server och jag har kört här sedan 2020 med några pauser så det kommer nya regler och jag måste lära mig dem och det har blivit lite svårt nu på senaste med så många nya regler osv så det har hänt en och annan ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat åkt där ifrån skottlossningen och inte kommit tillbaka dumt utav mig men jag visste att jag gjorde fel men fick ingen andra chans men jag förstår varför jag inte fick eftersom vi måste stränga regler på unive så jag fattar helt varför det blev så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte göra samma misstag igen och inte åka tillbaka efter folk börjar skjuta och istället åka där ifrån men jag tänkte på alla fel jag gjorde i efterhand så jag har tänkt igenom min ban och är redo att komma tillbaka till unive igen eftersom att detta är den ända servern jag känner att det är kul att spela på då dem andra servrarna är inte hållbara i längden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka