Accepterad Me2z | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Me2z

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199161546478/

Ditt Hex-ID: 1100001479a16ee

Vad är din discord tagg? Lolibob#4121

Vem var det som bannade dig? Analytikern.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-15 195505.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att analytikern valde att banna mig eftersom att jag valde att åka ifrån ett gäng som vi har skottat emot som jag vet kommer att skjuta oss då det är blodigt alvar, vi åker därifrån jag och min kompis vi blir break checkade samt pittade men inget Analytikern såg på jag åker med röd motor på bilen hem till sons för att kunna få mera överläge då vi var 2v8 och det får man tydligen inte göra, analytikern måste bredda på sin suntförnuft vad hade han gjort irl om vi blev jagade såklart man åker/springer till ett säkert område som man inte riskerar på samma sätt att dö, Min polare skjuter och jag hänger med för att hjälpa till den andra bilen sticker därifrån jag springer till våran bil och sticker därifrån medans dem andra tar kropparna, Jag blir tydligen utvald för att bryta emot suntförnuft när vi blev skjutna igår av dem klart som fan kommer dem göra samma sak idag så man måste alltid vara berädd. Samt att min polare skrek när dem hoppade ut dem tar upp vapen Kör!!! skrek han ig så jag körde sedan så hände det att vi skjöt eftersom att jag hörde att dem drog vapen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte till methet för att kolla om några sålde på våran mark utan tillåtelse, det gjorde ingen, men 2 minuter efter kommer diabloz som rpat på notiser om vi tagit över och kommer dit för att snacka dem börjar hetsa jag säger ey ey ey sedan så åker vi iväg dem jagar oss vi stannar igen och min kompis säger något lalligt vi drar där ifrån sedan så stannar vi vid mc affären och då hoppar en hel bil ut och försöker rikta men vi drar där ifrån innan dem hinner göra något, sedan så har vi röd motor på bilen så vi drar hem till sons våran allians för att ta skydd då vi låg i underläge, så vi drar hem dit och skjuter eftersom att vi visste att dem skulle jagat oss och kidnappat eller skjutit oss så min polare skjuter första skotten sen följer jag med och hjälper till sedan så tar jag våran topboys bil och sticker fall om snuten kommer sedan blir jag indragen i support som vanligt efter varje scenario man gör med diabloz. som har sin polare i diabloz som är Helper som kan hjälpa dem, dem satt i support länge med analytikern och försökte få honom att banna folk för det fel som vi gjorde fast jag tycker är suntförnuft som går ut igenom hela scenariot hade jag varit kriminell så hade jag lätt gjort det som jag gjorde nyss i spelet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktigt eftersom att jag tänker mig med suntförnuft och att köra till gänghuseat när 2 bilar jagar en och dem hoppat ut tidigare för att skjuta/rikta på oss som vi såg att dem gjorde så att vi drar hem till sons med röd motor eftersom att annars skulle vi varit döda redan, vi kör dit och min kompis börjar skjuta och jag hjälper till eftersom att dem försökte att skjuta oss och vi har blodigt krig om meth Säljet och marknaden då vi tycker att dem fuckar hela meth marknaden med deras priser, Vi kör hem och skjuter emot diabloz som följt oss samt hoppat ut med vapen ur en bil efter att dem break checkat oss och dsync pittat oss så vi följer fear rp regeln och suntförnuft och åker hem till sons då eftersom om bilen hade dött innan det hade vi varit döda och det tänkte jag på ingame så vi hade en baktanke bakom varför vi skjöt vi är inga shoot and loot vi spelar för att det ska bli bra scenarion som är sociala detta är 2 klipps på hela 2 månader som jag varit krim sedan jag kommit tillbaka till unive efter en liten paus ifrån fivem och det är många nya regler som jag lär mig och jag har kvar Sociala rpn då vi har massor utav gäng som vi ska planera drog bussiness med men det kommer ju att fuckas nu när jag te.x fått indragen krim då jag är kontakten i topboys som ska fixa allt med droger. och jag vet inte vad alla andra tycker om klippsen jag kan skicka i chatten. Hellsnow vägrar att svara mig i pm just nu så väldigt svårt att argumentera med honom samt att det är folk ifrån diabloz som försöker skjuta men när det inte går bra så hoppar dem support för att man förlorar ett scneario det tycker jag är väldigt tråkigt bland kriminella hade jag hoppat för varje klipp jag har på personer så skulle många varit indragna men jag vill istället skriva i pm till personen/personerna hur dem ska förbättra för det är rätt taskigt om man ska få någon annan indragen så den ska behöva betala 250 eller vad en krim roll kostar för att den har gjort ett fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare några gånger och detta är min första server då mina flesta bans kom vid 2021 då jag var väldigt ny till fivem då detta blev min första server på fivem och har inga planer att byta server.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat valt att inte skjuta emot Diabloz som riktade på oss sen tidigare och vi är uppe i ett blodigt krig om meth marknaden och det som hände tycker jag att jag inte gjorde något fel, fel kan man alltid hitta hos personer så att fel kan jag ha gjort men inte medvetande att jag åker hem till Sons är darför att jag hade röd motor och hade jag stannat en gång till hade jag blivit skjuten eller kidnappad så jag hade kunnat hoppat ut ur bilen och snackat om jag visste det men inte lätt att veta om vi har stort krig emot varandra och dem hoppar ut med vapen sen hoppar in igen när jag åker då kanske man tänker att man inte vill prata om man åker iväg ifrån dem så det analytikern sa dem ville bara snacka när dem hoppar ut ur bilen med vapen samt pittar och break checkar för att få fördelar i scenariot, Jag har försökt att skriva med analytikern nu på senaste men får inget svar då han inte har tillräckligt med bevis på vissa punkter han tar upp. jag tycker att Analytikern borde ta ansvar över om han gjort fel beslut och inte lipa till mig och igga mig i pm.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tycker att det över är en bra sammanfattning på det hela som har hänt, och jag kommer inte att göra om detta misstaget igen om jag skulle få unban och tillbaka min krim då detta är felaktigt enligt Suntförnuft och Fearrp det händer såna här grejer irl om kurdiska räven som håller på mot ett annat gäng osv det är fullt riktigt att man gör det som jag gjorde ig men vad min kompis gjorde kan inte jag stå för.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp Vill använda denna överklagan mot min krim och ban.

Överklagar både ban och Krim
Då jag tycker det är felaktigt men det går ju inte att diskutera så får ta det skriftligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka