Inaktuell Me2z | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Me2z

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? Lolibob

Ange ditt födelsedatum 16 Juni 2023

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Antar att du menar vad var det som fick dig? Det som fick mig att ansöka var att jag vill ge flera icke medlemmar chansen att visa att dem är mogna att ha Medlem rollen på Unive, Jag vill hjälpa flertal icke medlemmar som vill börja med fivem och detta är den första servern så vill jag lära alla nya hur reglerna är baserade och hur vi rpar på unive och vilka regler som är bra att kunna te.x dem mest vanliga regler pwg, Suntförnuft, fail rp, Nlr osv.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig eftersom att jag är en mogen person som klarar av mycket kritik och jag kommer att ge flertal råd till nya spelare som kommer in till fivem och server n om våra regler och hur vi rpar på unive, Ni borde välja mig eftersom att jag är väldigt social och är trevlig och visar helst andra hur man rpar och hur man ska göra för sig,

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med en trevlig ton när man te.x tar en interju och inte stressar på personen och håller på, Man ska inte tänka om det är någon som man inte gillar så får man inte neka den fast den gör en bra ansökan för att man hatar personen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle velat att stränga upp lite på medlemskaps rollen för att det inte ska vara lika enkelt att komma in som ett problem men vissa personer som är nya till fivem eller servern dem tycker jag att man ska ge en chans för att dem är nya och dem kan absolut rpa bättre än vad vissa rpare på unive kan just nu. det ska vara svårt om man har förlorat sin medlem men lite enklarare om man är ny till servern då en som har tappat medlemskap har ju förtjänat sin indragna roll och där med borde ta en lite paus och utveckla sin och rp läsa regler och bör ha en bra ansökan för att bli Vidar tagen.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna regler, Vara social,

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle känna av mera ansvar som medlemskap ansvarig då jag kommer att hålla koll på medlemmarna på unive och jag måste ha ett tänk innan jag släpper in folk på unive för vissa är bara såna som inte bidrar med rp till servern jag hade också varit mera noggrann innan jag gör saker.

Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv Varje dag förutom på Midsommar osv men annars är jag väldigt aktiv om dagarna och kommer att ta flertal ansökningar om dagen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inget mera än att jag mogen och passar denna rollen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka