Accepterad mdrkakaa | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mdrkakaa

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Användarnamn: mdrkakaa

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198370989527/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: mDRKAKAA

Vad är din discord tagg? mDRKAKAA

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Disconnected by server: Du har blivit permanent avstängd för: FailRP, Sunt förnuft Vill du överklaga din avstängning? Gör det på www.multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jadu, ja har ingen aning med tanke på att vi inte gjorde någonting fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi gick in på polisstationen och skulle fråga vart man kunde få hjälp om man vore skadad, då med tanke på att ingen var på sjukhuset. Vi stod o fråga o fråga o fråga, polisen gick runt men var helt tyst i 1-2 min, ja o min vän var 2 st barnpeds, så vi drev med varandra utan några konstiga saker och sedan sa han bara vad gör ni, vet ni vart kina är? absolut sämsta ja vart med om

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var oerhört felaktig, det finns ingen anledning för honom att banna oss, han är tyst i 1-2 minuter o sedan svarar bara , vad gör ni? Vet ni vart kina är, då har vi inte gjort något konstigt alls som egentligen vore fail om man är 2 st omogna o stökiga tonåringar - Polisen hade rött hår o blont mustage

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej det har jag inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nja, hade kunnat stå still o bara väntat tills han valde o svara, men tycker inte att man kan stå där som en NPC, o särskilt inte i tjänst?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Mjo, att bara lämna personer som agerar "NPC" , Oavsett ifall dem är i tjänst eller inte. Det kan leda till en fribiljett på flyget * Sjukt irriterad på hans beteende

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Involverade i fallet både jag, mDRKAKAA & kingkongisblack ( bablio i tråden över mig ) Vi spelade nämligen 2 st barnpeds, var båda skadade efter att en person hela tiden sprang o sparka på oss. Tog oss till Polisstation för att anmäla samt fråga vart man kunde få medicinsk hjälp då ingen befann sig på sjukhuset. Vi kommer in och på station står en mörkhyad, rödhårig polis med blond mustage. Han står bara still o när vi tilltalar honom, vi säger hallå hallå, konstapel så animerar han upp ett anteckningsblock, börjar gå runt o ignorerar oss. Min vän gör då en /me kletar kråka ifrån näsa på polisen, han går fortfarande runt o ignorerar och då gör jag en animerad animation, som bara 2 st omogna, pojkar i tonåren skulle tycka va kul. Han går runt en stund till o sedan hör man hur de skrapar, o han säger - Vad håller ni på med? Vet ni vart Kina ligger? Vi rpar vidare i 4-5 sekunder innan vi båda sitter i lobbyn, bannade för sunt förnuft/failrp vilket enligt mig är helt oacceptabelt och att den person gjort de här haft en dålig dag eller liknande? Vi är båda 32 och 31 år gamla. Vi har över 1000 timmar rp på fivEM , 3000 timmar på arma 3 altis life och runt 1200 timmar på UO. Med det sagt vet vi utan någon tvekan vad som ska klassas som failrp, vad fivem grundreglerna är samt vad som vore en staffabuse eller inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka