Nekad mcueen | Medlem ansökning [wahlstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mcueen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/2187651618751056170822/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elmer

Vad är ditt discord namn? mcqueen#1111

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Ottoson, bor i Hovsjö och är född 1996. När han växte upp så hade han det rätt så tufft. Hans föräldrar hade det väldigt tufft med ekonomin och hade inte råd med allt som de andra i byn kunde. Adam var alltid en kämpe i skolan och har alltid drömt att jobba som polis och att hjälpa folk som behöver. Han hade inte så bra relation med de andra barnen i skolan på grund av att de inte tyckte om honom. När Adam hade tagit studenten så ville han genast börja plugga till polis. Nu är han 25år gammal och är aspirant i polis kåren.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer självfallet bidra med en riktigt bra RP nivå som jag gjort på de andra servrar jag spelat på. Jag är även inte här för att vinna utan att ha roligt och skapa roliga minnen. Jag kommer häller inte starta några onödiga RP scenarion/beefs. Om jag är i ett scenario som inte är bra så kommer jag fortfarande att slutföra det då jag inte vill störa RP:n, Istället kan man hoppa in i support efter.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en väldigt populär server och en väldigt rolig server när man just kommer in i rp:et och inte bara springer runt och inte har nåt att göra. Jag har även sett alla roliga scenarion när folk streamer på Unive och vill verkligen vara med i dessa.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom några vänner och streamers men även att den ligger högst upp i Sverige kategorin i fivem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Som sagt vill jag verkligen vara med i roliga scenarion och skapa en riktigt bra rp för alla andra som spelar på servern samt arrestera alla bovar :)

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att själv bli en bättre rp:are och att lära från andra samt lära. Vill även uppnå en bra relation med alla på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, utan jag vill ansöka till denna server och om jag blir accepterad så kommer jag att spela bara på denna server och få riktigt härliga minnen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka