Accepterad mcueen | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mcueen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199206834468/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elmer Blixt

Vad är ditt discord namn? dogo#8427

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bruno Got. Bruno har massvis med släkt hemma i Colombia från sin pappas sida men han flyttade till Sverige när han var 15 år gammal på grund av att hans mamma var svensk. Bruno har kriminella bakgrunder och satt inne på ungdoms hem när han var 17 år gammal för ett mord försök efter ett bråk på krogen. I tidig ålder började han att vara ute sent på nätterna och göra hyss. Bruno och hans vänner hade det alltid roligt tillsammans. Dem brukade ofta skolka och tjuvröka bakom skolan. En dag så frågade en av Brunos vänner om han ville tjäna en stor bunt med pengar genom att bara göra ett få antal saker. Bruno tackade såklart ja och hans vän visade ett förråd nere i lägenheten han levde i. Brunos vän plockar upp en svart adidas påse och i den ligger det massvis med påsar med weed. Bruno skulle leverera detta till en hemlig person. Bruno fick även en moped som han skulle färdas på. Halvvägs fram blev han stoppad av polisen. Polisen frågade vad han hade i väskan. Bruno svarade inte på frågan och blev helt röd i ansiktet. Polisen öppnar väskan och ser allt weed som ligger i väskan. Bruno åkte in och för att han hade precis fyllt 18 så fick han fängelse i 3år för grovt narkotika brott. Ju längre tiden gick inne i fängelset desto mer ilska fick han mot polisen. När han kom ut ur fängelset var han 21 år gammal. Hans polare stod med en bil utanför och väntade på han. Som present för att han kom ut så fick han en guld länk. Ju äldre han blev desto mer makt fick han och mer respekt. Idag är han yrkes kriminell och tjänar massvis med pengar med droger och vapen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har länge haft ett intresse för Rp och nu vill jag satsa på riktigt i Unive. Unive är en seriös och realistisk Rp som jag gärna vill ta en del av på bästa sätt, och detta igenom att bli whitelistad. Jag vill även bevisa alla som säger att denna server har "dålig" RP men jag vet att allt handlar om att bara komma in i Rp:et och då kommer allt att vara mycket roligare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har spelat ett litet tag på Unive och tycker det är en grym server med många trevliga personer inom och utanför Rp. Jag har redan hittat mig ett få antal vänner som jag tycker är väldigt roliga att hänga med.

Hur hittade du Unive? Unive är inte så svårt att hitta på grund av dens popularitet. Annars har jag som sagt hittat den högt upp i fivem listan och kollat runt i den och tyckt att det är en grym server med respekt fulla medlemmar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas med sin egen Rp på det sätt att skapa nya scenarion som jag inte varit i förut. Jag vill även göra andra glada och det är det min karaktär går ut på.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skapa realistiska och roliga Rp scenarion som utvecklar serverns Rp nivå medans jag skapar roliga minnen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej för att det är ingen annan server jag är intresserad i.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka