Nekad McQueen | Medlem ansökning [s0areu

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

McQueen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joakim Einarsson

Vad är ditt discord namn? McQueen#0060

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Joakim Einarsson: Joakim är helt svensk med sina rika föräldrar har han bott i Södermalm hela sitt liv. Uppvuxen bland rika, Joakim fick alltid högst betyg i sin klass som gjorde att han fick en underbar utbildning. Jokaim har alltid varit en sportig grabb och tagit genom sig i alla situationer i livet. Vid 20 års åldern bestämmer han sig att bli polis. Hans far David Jakob Anders Jakobsberg har alltid varit en lojal vän till Anders Thornberg (Sveriges rikspolischef). När Anders får höra om att sådan underbar grabb som Joakim valt att bli polis så blir han inbjuden till kåren av själva rikspolischefen. Björn tackar jag till denna underbara inbjudan och blir en av Sveriges duktigaste poliser. Nu bor han med sin fru Britt-Marie i Unive Mirrorpark.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med högkvalitet av RP med mina tidigare erfarenheter från andra servers. Mitt mål med mitt RPande är att göra det kul för alla jag rollspelar med. Jag kommer att bli polis om jag blir godkänd.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man måste aldrig vinna ett scenario för att det ska bli kul utan göra det kul för motparten på ett eller annat sätt. Exempelvis på en biljakt så ska man inte gå för pittning direkt utan man ska ge det en chans.

Hur hittade du Unive? Hur hittade du Unive? Av många som jag har pratat med på discord servers. Alla sa att Unive var bästa RP servern och jag säger som det är och försöker inte smöra.

Tillbaka