Nekad McQueen | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

McQueen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joakim Einarsson

Vad är ditt discord namn? McQueen#0060

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär heter harry kalin och är 22 år och fyller år om bara 2 månader. i hans uppväxt så hade mycket med allt från att han blev mobbad i skolan för att han var lite annurlunda, hans föräldrar skildes när Harry fyllde 3 år, hans pappa var en alkholist och tog droger och han hade inget jobb så det var bara hans mamma som försörjde han. När harry blev lite äldre började han umgås med personer som valt lite fel väg i livet och började att testa droger och smuggla på en liten nivå och senare blev det lite värre grejer typ som vapen,bomber och granater. efter det har det fortsatt i samma rikting.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra och seriösa RP scenarion då jag vill se servern växa ännu mer. även roliga scenarion som folk kommer komma ihåg:)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? kriminella aktiviteter som gynnar en annan fraktion eller organisation, även om det innebär att sätta dina egna intressen åt sidan.

Hur hittade du Unive? Hur hittade du Unive? Av många som jag har pratat med på discord servers. Alla sa att Unive var bästa RP servern och jag säger som det är och försöker inte smöra.

Nekad utveckla mer på allt och ansök igen om 24h!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka