Accepterad McQueen! | Ansökan till Streamer [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

McQueen!

Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
6
Ditt discordnamn: mcqueen9696

Vilka sociala medie-plattformar är du aktiv på? Twitch, Tiktok

Länka alla dina sociala medier du bockade in ovan:

Hur mycket tittare/visningar snittar du i genom snitt på dom? Det är en väldigt svår fråga, bryr sig på vem som streamar, vilken dag och vad jag gör. Men allt mellan 50-150. På tiktok snittar jag cirka 1500 visningar per video och har 1300 följare.

Visa upp klipps och content som du gjort från Unive som du är mest nöjd med Har extremt många, men skulle ni komma förbi på min stream så är det alltid roliga grejer som händer. Mitt mål är att själva helheten ska vara rolig, försöker göra roliga grejer hela tiden.

https://medal.tv/games/gta-v/clips/1XPglji_EGkMU6/d1337UwHHS27?invite=cr-MSx4QkwsMjAwMDgxODgyLA

https://medal.tv/games/gta-v/clips/1XsyY2D0tUuIWG/d1337ciBQQqB?invite=cr-MSw3UmYsMTc1MTg1NDg5LA

https://medal.tv/games/gta-v/clips/1X0uuSiUX5mvDQ/d1337OXxcllQ?invite=cr-MSxFeWosMTc1MTg1NDg5LA

Hur ofta är du aktiv? Försöker vara live varje dag från 15:20 till 22:00. Men vissa dagar softar jag bara och kollar discord. På helgen brukat jag kötta på med lives, skulle säga att det brukar vara från 13:00 till 00 eller 01.

Finns det något annat du vill berätta för oss? Jag är nära kompis med Yesbox både ig och ooc. Just nu har vi ett in-game krig och det tycker tittarna om. Jag och Jeppe vill ha en så hög rp nivå som möjligt, vi vill också att båda parterna ska tycka att det är rättvist och bra. Eftersom vi båda streamer väldigt mycket och känner varandra så brukar vi prata ihop oss om att hitta på roliga scenarion. Det sker inget meta men vi hittar på roliga ideer så tittarna ska underhållas.
Eftersom att jag har the rock pedden så är min rp nivå också väldigt unik, jag försöker göra en liten skum karaktär och rpar på att han går på steroider och får grov damp ibland.

+++rep riktigt snäll grabb är bra på att rpa samt en av de bästa streamerna

++rep Riktigt sköning, bra streamer samt hög RP nivå. Samt är bra på att rikta lagom

Senast ändrad:
+repp han förtjänar verkligen streamer rollen då han gör bra content bra underhållning för tittarna gör mycket för servern så tycker legenden förtjänar den rollen då han kommer bli väldigt stor eller redan snart blir

++rep riktigt bra streamer bra underhållning förtjäner verkligen rollen där av bästa streamern!!!

+++rep Väldigt bra streamar, det märks att han är en engagerad person i denna kategori. Han är även ganska mogen.
Det är även en hög rp nivå på han.
Han skulle säkert passa bra med streamar rollen!!

+rep Är mod åt denna 100 gubbe. Han har bra RP nivå. Reklamerar och står upp för servern.
Tvär skön grabb samt hög RP nivå för att rpa krim

+++rep, har sätt han ig flera gånger och rp nivån hos han är sjuk! Fattar inte riktigt varför han inte har streamer rollern ännu! Mvh Kevinifegen!

++rep

Visar Engagemang
Rolig streamer
Social rp samt hög rp nivå
Omtänksam
Bra på att streama
Vet hur man beter sig
Jag brukar rpa med han och han vet hur man rpar.

Jävligt skön grabb!

Mvh. Kalasian12

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka