Nekad McLovin016 | Ban Överklagan [Raxy,SWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

McLovin016

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199361417660/

Ditt Hex-ID: steam:11000015383e1bc

Vad är din discord tagg? mclovin643

Vem var det som bannade dig? EminSWE

Bild på banmeddelande: Namnlös.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var felaktig ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja det hände ju ingenting eftersom att de har råkat banna fel person jag startade bara fivem nyss och skulle spela men så står det att jag är permanent bannad för nånting jag inte ens vet vad det ska betyda

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban eftersom att de har råkat banna fel person, det stod att jag har tagit ut pengar ifrån kriminalvårdens kassa men jag har för det första inget jobb alls och jag har 5000kr på min karaktär

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft ett par tidigare bans men den senaste banen som jag kommer ihåg var för att jag lallade runt med en bil vilket var lite onödigt så jag förstår varför jag blev bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte kunnat gjort nånting annorlunda eftersom att jag är oskyldig och det är en felaktig ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej eftersom att den var felaktig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka