Accepterad mchofm | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mchofm

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879936174/

Ditt Hex-ID: 11000013f5b2463

Vad är din discord tagg? hampuspalm#4940

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 15dagaar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Kriminell utan Kriminell roll ~Ax3l. Återstår: 14 dagar 21 timmar 37 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag kör inte Kriminell utan Kriminell roll för de va en kille som sa till mig i torget att man inte bhöver ha de aå tror de jag på han och körde för de va inte mitt fel de va killens fel för han sa till mig och jag viste inte de om jag viste de då skulle jag inte göra de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va på torget me två killar som jag blev vän me idag så sa dom till mig vad jobber jag me så sa jag i postnord så sa han vill du va Kriminell så sa jag man får inte va de så sa han jag du kan få de av mig så sa jag tack så efter 5 minuter så sa han att jag har fårr de jag kan va Kriminell nu så sa jag tack för din häjalp så körde jag som Kriminell kille me dom så till slutet blev jag bannd då viste jag att dom lura mig då va jag inte Kriminell så de va inte mitt fel om bli bannd för dom lura mig bara om jag viste då skulle jag inte göra de för de för man inte man killen lura mig bara de viste jag inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag de kan va mitt fel och dom som lura mig de kan ders fel för dom sa att jag blev Kriminell me dom så sa dom att vi kan åka rut och döda folk så sa att man inte för göra de jag gillar inte och va Kriminell man så sa dom du kan va de me os hela dagen och sen vi kikar dig från Kriminell då sa jag nej så sa dom du är Kriminell nu så kom me os så kom jag me dom så träffa vi en killer och fråga han kan vi prata me dej så sa han aa så dom killarna så att jag skulle köra efter han när vi va frame så så han up me er händer då all vi görde de så han skulle döda dom jag träfa idag så sa dom att jagskulle döda för jag är Kriminell så jag lita på dom de gör de jag jag viste inte att man inte för göta de om jag viste då skulle jag aldrig göra de för jag gillar inte sånt me Kriminell och göra jag kör bara för ha roligt de därför så dom lura mig bara

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de gick inte så bro för jag kunde inte all regler man efter jag har läst dom så gick de bra bara man när dom två killarna kom och lura mig de va doms fel värför ska jag bli bannd inte dom dom lura mig så de va inte mitt fel för jag göra ingen broblem har i staden för jag älskar den man jag hhar läst regler två gånger till så jag kan dom bra man ska inte lysna på vem som hälst när man kommer till dig och frågar om du vill va Kriminell dom kan inte göra de för dom kan inte de man då vet jag nu att man ska inte liysna op vem som hälst de va mitt fel att jag lysna på dom man kommer läsa regler mer och mer man jag vill att dom för sin sträf för dom lura mig bara de va fel av dom och gör så

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte lysna på dom för jag viste inte att man blir bannd för de åsa man jag skulle fråga Guden för om man för de eller om man kan få gör så istelt för jag lysina på dom som jag inte käiner för dom facka mig bara för jag har läst regler om man ska va de så söger man om de så de bra att jag har läst regler nu så jag gör inte nått fel mer kommer aldrig lysna på nån brar på Goden lysna på

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aaa att inte göra nåt fel mer eller lysna på nån som säger jag kan göra dej Kriminell eller nåt för de bara goden som kan göra de aa man jag har lärt mig de Tack för ni tar hand om staden

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka