mcelmo7 | Ansökan till staff [Flerryberry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mcelmo7

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
12
Användarnamn: mcelmo7

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? Elmo#4671

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar kan jag spela mellan 17-23 det beror lite på hur mycket jag behöver plugga. Och på helger mellan 13-02 (beror lite på)

Berätta om dig själv Jag är en kille från Stockholm, gillar att lira fivem speciellt. Lite snabbt om mig själv är väl att jag är ganska lugn av mig som person, lyssnar noggrant på vad folk har o säga och är genuint trevlig mot folk.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle fokusera på mestadels att ta reports och support ärenden då jag anser just nu att det skulle behövas mer staffs som tar sånna ärenden. Jag skulle också lägga stor vikt på att förbättra rpet genom att skicka ut regel brytare, specca scenarion där det kan uppkomma problem och hjälpa folk i support. Alla ärenden ingame tas såklart i support där de skulle få komma med bevis till mig där jag skulle vara helt opartiskt och lyssna på båda parterna och sedan göra en rättvis bedömning utifrån bevisen jag fått osv. Såklart vill jag ju rpa på multistaden, men skulle lägga ner mycket mer tid på staffarbete dock. När jag inte har tid framför datorn så blir det att läsa banöverklagans osv på forumet.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på servern sedan mars 2020.

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? Jag saknar att vara staff eftersom att jag vill bidra till ett bättre commuinty där rp nivån förbättras för varje dag. Jag vill liksom hjälpa till och känna att jag gör nytta. Dessutom lockar hela staffteamet mig tillbaka. Grunden till att seriös rp ska fungera är bra staffs som skickar ut folk som bryter mot regler och inte kan bete sig. På multistaden kan man lära sig rp 100% det var här jag började. Jag välkomnar alla till multistaden att börja här, men folk som endast är här för att förstöra, dem kommer jag att ta hand om. Mitt mål som staff är egentligen att höja rp nivån och göra Multistaden till ett bättre community. Känner även att ju mer staffs ju bättre kontroll, vilket är bra. Jag vill att Philip ska få så bra kontroll på servern som möjligt, och då kan jag vara här och hjälpa till.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror att dels skulle fler trollare och lallare försvinna från servern vilket skapar en bättre rp upplevelse för alla som rpar på servern. Jag har rpat här sen i mars, och jag vet hur spelarna tycker och tänker för det mesta vilket kan vara bra då jag får en förståelse för spelarna. Jag kommer att försöka göra multistaden till ett bättre community genom att chatta, hjälpa och ta reports med/åt spelarna. Bara vara allmänt skön och seriös tror jag hjälper servern helt ärligt.

Har du några tidigare erfarenheter? Yes, har varit Head-Mod tidigare här på servern men valde att avgå och även staff på en minecraft server för ett bra tag sen.

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? Tycker jag har relativt bra kunskaper om staff kommandon lärde mig ganska snabbt tidigare, så ifall det är nya nu efter revampen så kan jag nog lära mig igen.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jo men det tycker jag absolut.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server faktiskt.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

+rep riktig legend som spelat länge på servern ;) Vet hur det ska gå till,
Og som jobbade för mig under tiden jag va Securitas chef ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka