Accepterad McAnton | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

McAnton

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? 2små

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Torulv Ivarsson, 32 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Störd, Rolig och jobbnarkoman

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrunden för Torulv är att han är uppväxt med sin bror Torbjörn och nyligen flyttat till stan. Målsättningen just nu är att lära känna folk och ha kul med Torbjön. (vill lämna framtiden öppen för karaktären)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med roliga scenarion, ett gott humör samt ett mer moget beteende jämfört med många kids som söker och lirar atm.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att gå vinnande ur scenarion för att få ett bättre och mer jämställt rp för allas del.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Länge sedan jag spelade sist men har fått lärt mig en del i efterhand.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. karaktärer som bara är till för lall är inte accepterade på servern 2. OOC chatten är bara tillför nödvändig information

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan bara ta intervju helger då jag jobbar borta 4 dagar under veckorna.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka