Nekad McAfee | Chef-jobb ansökan [Borzy] [Smokey Nagata]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlleHrm

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? ✨Bahama Mamas

Vad heter du IRL? Olle

Vad heter du på discord? McAfee#2692

Hur gammal är du? född 2008 alltså 13år, men om drygt en månad 14år

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive sedan tidig augusti år 2022

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer vara väldigt aktiv och anställa seriöst folk som inte lallar och att dom också vill driva jobbet framåt eftersom jag tycket jobbet har varigt väldigt inaktivt på sistone ,jag kommer ordna fester runt 2 till 3 gånger i veckan, som inte kommer vara "vanliga" jag kan ha olika teman som t.ex. Jul tema mm. jag kan göra så man kan vinna något pris som t.ex. någon bil eller båt, men jag ska också se till att det sker vanliga fester som man inte behöver planera så mkt för. Jag ska se till så att alla anställda är relativt aktiva så jag vet om jag behöver anställa nya eller inte. Jag ska göra så att alla anställda vet exakt vad dom ska göra som t.ex. lära någon som inte vet hur ett fakture system funkar eller hur man sätter på musik i klubben. ska också göra så att det inte sker någon slags korruption inom jobbet som om t.ex. bitr chefen tar ut massa pengar till sig själv från klubben pengar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har lite erfarenheter eftersom att jag jobbar nu på galaxy så jag vet hur man tar han om fakturor samt hur man blandar drinkar, men har tänkt och sluta där. Jag vet också hur man anställer folk, det gör man genom att skriva /openpanel och sen anställ via personnummer.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 15:00 till 21:00
Tisdag: 16:00 till 21:00
Onsdag: 16:00 till 21:00
Torsdag: 15:00 till 21:00
Fredag 14:30 till 02:00/03:00
Lördag 09:00 / 10:00 till 02:00 / 03:00
Söndag 09:00 / 10:00 till 21:00 / 22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status