Nekad McAfee | Ban överklagan [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlleHrm

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199115725342/

Ditt Hex-ID: 110000144deea1e

Vad är din discord tagg? McAfee#2692

Vem var det som bannade dig? Punkt.

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bug abuse, toggle id vid washen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och min gäng medlem skulle åka till washen och tvätta pengar, jag kom på sen innan att en kompis till mig sa att man kunde gå in i tvätten, tvätta pengarna och avbryta direkt efter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag skrev så åkte jag och min gäng medlem till washen för att tvätta pengar samt sa jag till han att han skulle göra abusen som jag också är väldig besviken över mig själv att jag gjorde och ber om förlåtelse ,men dum som jag är bestämmer jag mig för att göra den dära buggen eftersom att jag inte har testat innan, går in gör det, drar därifrån till banken och efter drygt 5min så är jag bannan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag förstår att det verkligen inte var en felaktig ban för det jag gjorde var jätte jätte fel. men jag tar en jätte stor lärdom av det här och kommer aldrig göra en bug abuse igen, jag gillar verkligen att RPa och det är det ända jag spelar och vill verkligen inte vara bannan, men förstår varför jag blev det. Oftast brukar jag också tänka till lite extra innan jag göra saker, men vid detta tillfället gjorde jag inte det som var riktigt dumt.

Jag är väldigt ledsen för det jag har gjort och kommer aldrig göra om det igen och det menar jag verkligen, samt kommer verkligen skärpa mig när det gäller t.ex. abuse av något slag, men också allt annat så klart och jag hoppas att ni förstår det jag har skrivit för jag gillar verkligen den här server och att RPa så snälla ge mig en skans till i alla fall.

Och helt ärligt märkte inte änns att jag hade toggle id på för jag menar det jag skriver nu, jag har aldrig på det typ förutom när jag är på piren där det händer mycket saker.

Förstår också om du inte vill un banna mig för det jag gjorde var ett groft fel och kommer aldrig göra om de för det är inte OK överhuvud taget.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tror jag har 5 eller 6 banns vet inte riktigt men någon var att jag körde en motorcykel ner för en trappa i hög fart där jag lärde mig mycket av den och då inte har gjort det. samt tänker jag till innan jag gör saker, om "jag bli bannan av det här eller inte".

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha kunnat stå kvar där i washen och väntat på att mina pengar skulle bli färdiga som det är tänkt till, istället för att gå in tvätta pengarna och sen avbryta direkt efter. Samt verkligen inte ha toggle id på vid sådana ställen för det förstör RPn nivån om man skulle RPa på att man såg någon med Toggle id på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det är klart, gör aldrig bug abuse eller något annat regelbrott för då leder det till ban. samt vara mer noggrann med "är det ett regelbrott eller inte"

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du som föredetta staff borde veta bättre, du kan skriva en ny banöverklagan igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka