Dubbelpost McAfee | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlleHrm

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Ditt discordnamn: McAfee#0001

Ange ditt födelsedatum 9 December 2008

Varför ska just du bli staff? Jag hoppas på att bli staff eftersom just nu har jag tröttnat lite på att RP om jag ska vara helt ärlig och jag vill göra något annat när jag då inte vill RPa, jag vill även bli staff nu när det är lov så jag kommer kunna vara mer aktiv då det inte är någon skola, prov och pluggande. Om jag nu blir staff kommer jag vilja försöka bli don ansvarig då jag tycker det verkar roligast och jag har lite koll på hur t.ex. en bil fil ser ut eller en ped fil ser ut som då ska in på servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Nu när det är lov så är tiderna oftast
ca 11:00 ish till ca 02:00
Men så klart blir det ett par pauser
är inte alltid hemma direkt, kommer ju hänga med kompisar och vara med familjen m.m

Hur länge har du spelat på Unive? Ca ett år nu

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var staff för ca ett halv år sedan så vet om alla kommandon som man ska kunna som staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? skulle inte vilka blir support, de är lite segt, men visst alla behövs

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka