Accepterad Mc Lovin | Medlem ansökning [robinubs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mc Lovin

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198351480548/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Druvan#8508

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Maxim Levanov och är en 20 årig man. Han är uppväxt i Ryssland och flyttade till Sverige när han var 12 år. Han flyttade till Sverige för ekonomiska skäl. Hans föräldrar tjänade väldigt dåligt med pengar i Ryssland och därav flyttade dom till Sverige för att söka ett bättre liv. Början på Maxims uppväxt i Sverige var väldigt tuff då han upplevde väldigt mycket problem gällande vänner och språket. Han hade det väldigt svårt att lära sig svenska språket vilket resulterade till att han sökte sig till de utstötta som han de kriminella. Maxim gick snabbt ifrån en springis till en kallblodig torped. Maxim vet att han måste ta sig ur detta liv Men med den gemenskapen han känner med sina bröder går inte att bryta. Maxims riktiga drömmar är att bli Advokat men livet går bara utför. För att göra det värre så är maxims båda föräldrar alkoholister som tjänar ännu sämre än i ryssland så det blir Maxims jobb att mätta familjen och betala hyran och när han skitit i skolan hela sitt liv så var skaffa ett jobb inget val. Men vi får se hur Maxim klarar detta. Lite om Maxim Är en Ung man som är väldigt intresserad i bilar och motorcyklar. Han är en glad och rolig kille men om han blir uppretad så slår det slint i skallen på han han är galen han har diagnostiserats med starka psykopatiska dragningar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? varför jag vill bli medlem på Unive det är för att jag vill utvecklas som person och RP går Jag har hört att servern är väldigt bra och bra RP. Detta är sveriges största rp och har hört mycket om den jag hade gärna testat på den

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp som höjer den allmäna rpn på servern. Min karaktär är ganska udda men han kommer utveckla rpn på ett socialt och roligt sätt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att om jag tex är krim så ska jag rpa för att poliserna ska få vinna scenariot i slutändan om det handlar om tex en biljakt

Hur hittade du Unive? Jag hittade den via kompisar och det är ju trots allt sveriges största server så den är ju ganska välkänd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka