Nekad Mc Lovin | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mc Lovin

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198351480548/

Ditt Hex-ID: i

Vad är din discord tagg? plattanimattan#8508

Vem var det som bannade dig? Det stod inte eftersom att jag blev bannad i discorden

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Cosmo fan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag blev frustrerad att cosmo blev bannad och då skrev jag unive är inte kul nå mer när cosmo blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom hem från skolan och skulle kolla på cosmo som vanligt och då såg jag att han blivit bannad och han målade nästan upp er som dåliga så då blev jag arg och skrev en dum sak.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det skulle jag inte säga jag gjorde ett misstag som jag aldrig någonsin kommer göra igen

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat kolla upp lite mer på vad som hänt innan jag blev sur jag borde inte ha blivit arg på någon speciellt inte er för er ni har inte gjort något fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att respektera admin beslut och jag har lärt mig att hata på den här servern för den är bäst.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka