Accepterad MBS5 | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MBS5

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/maltebs1/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? MalteBS#6754

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 1992

Berätta om din karaktär. Janne är en rolig och förvirrad man som är 29 år gammal. Han bor i Angered, Göteborg och är uppvuxen i Skövde. Han jobbar som reporter och är ny inom yrket. Han är inte kriminell. Det grövsta brottet han har begått är att snattat som liten. Jannes föräldrar heter Anders och Johanna. Dom är missbrukare och kriminella föräldrar. Janne har aldrig haft det bra hemma hemma. Janne har intressen om bilar, ny teknologi, MMA och ishockey. Han stöttar Frölunda HC för det har han alltid gjort som barn.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle passa in bra för jag är mogen och ansvarsfull. Jag kommer vara aktiv inne på servern och vara seriös med mitt rollspel. Eftersom att det är en seriös server så kommer jag jobba och bidra till servern. Det känns viktigt att man gör servern mer verklighetsbaserad. Det är viktigt att man jobbar ansvarsfullt och spelar seriöst, annars så blir servern otroligt tråkig och tom.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive passar mig bäst för att det är många aktiva spelare som tar sitt rollspel seriöst. Det är otroligt kul med många som spelar för då blir det mindre tomma gator och det känns mer värkligt. Unive skiljer sig från andra servrar för att det är många fler aktiva spelare som spelar och mer seriösa senarion

Hur hittade du Unive? Vänner och youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att göra det roligt för alla andra spelare och självklart för mig själv. Jag vill blir framgångsrik och hitta ett jobb som passar mig och som är givande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill ha ett bra jobb och bli framgångsrik. Sedan så vill jag spela med mina vänner och ha kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, spelar endast på unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka