Nekad mbappe_sju | Beslut Överklagan [ toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mbappe_sju

Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Ditt discord namn: jeffman7

Ditt Hex-ID: 11000016f7cdcf5

Vad för typ av beslut gäller det? indragen ped roll, krim roll samt medlems roll.

Vem/vilka tog beslutet? Slem

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag hade tagit ett par vapen och lagt in de i mitt poliskåp jag vet att de fel och har blivit unbannad men kan man få en chans att få tbx mina roller då jag verkligen ångrar det och lärt mig utav det och kommer verkligen att vara en felfri spelare oavsett om vilket regelbrott de handlar om. Jag tror att slem förstår hur mycket jag ångrar det och att jag verkligen inte kommer göra om detta och därför tycker jag att jag förtjänar en chans till att få mina roller tillbaka jag bönar och ber om det och svär på heder och samvete att jag verkligen kommer att sköta mig.

Hur är beslutet felaktigt? beslutet är absolut inte felaktigt då jag gjorde fel och så enkelt är det men jag vet att ifall den staff vill ge tbx roller och ifall hen känner att spelaren verkligen ångrar sig och känner att spelaren inte kommer göra om det så som jag då kan han välja att ge tbx spelarens roller, och jag lovar dig slem att jag verkligen inte kommer göra någrA FLEr regelbrott i UNIVE ROLEPLAY detta menar jag verkligen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: 1764716892182.png 1764772543184.png

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

@Slem ber återigen om ursäkt för det jag gjorde och ber om att få mina roller tbx då jag verkligen lovar och vet att jag ska vara en felfri spelare framöver

Det är korruption inom yrke och är ett allvarligt regelbrott. Beslutet är ej felaktigt

Din överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka