Accepterad Mazzi | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greken0283

Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Themis

Vad är ditt discord namn? greken0283

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Vi kan börja med att min karaktär heter pablo youknow. Han är 23 gammal, Han gillar att gymma och träna med fotboll. pablo växte upp i en fattig familj där han lärde han inte så mycket om riktiga livet. Så pablo valde att ta fel väg och va busig sen liten, pablo hoppade av skolan sen han var liten också för han hade dåliga betyg och fatta inte meningen med skolan. Så pablo började snatta godis från affären och medans han blir äldre så lärde han sig att göra mer grova saker i sitt liv. pablo då började hänga med fel folk, tillslut så började pablo göra kriminella saker i sitt liv. Men sen pablo då valde att sluta med de livet han levde. För pablo visste att han antingen va död eller hamna i fängelse och de ville inte pablo. Så pablo försökte hitta ett jobb där han tillslut fick en bra jag där iallafall han fick mycket pengar. pablo sen tillslut hittar sig själv en tjej dom är ihop då länge och då var det första dagen pablo fick höra av sin tjej hon var gravid. Efter 9 månader så fick dom ut ett barn där han tillslut fick heta emil youknow. Där pablo fick leva ett bättre liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med först att komma med hög och social rp till serven. Jag bryr mig mycket också om kriminell rpn där jag kan komma med 100% utan lallande där jag kommer ha en grym rp. Och såklart va stabil med rpn!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för motpartens sida och man ska spela för 50/50 då vill säga polis och kriminell tillexempel. Och då kan man säga att man ska spela för ha kul och inte vinna bara!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm som står för random death match där jag dödar någon utan anledning, vdm som står för viechle death match där jag använder fordonet som mit vapen, NLR som står för new life roll där om jag dör i ett scenario får inte komma ihåg på va som hände o´m inte någon berättar till mig. powergaming som är att jag måste rpa på skador om jag t.ex. krokar me en bil,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har mycket för har nu rollspelat i denna servern över 1 år nu.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? naj

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka