Accepterad Mazzi | Medlem ansökning |[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greken0283

Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Themis

Vad är ditt discord namn? Greken#0283

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Vi kan börja med att min karaktär heter Asme Azi. Han är 23 gammal, Han gillar att gymma och träna med fotboll. Asme växte upp i en fattig familj där han lärde han inte så mycket om riktiga livet. Så Asme valde att ta fel väg och va busig sen liten, Asme hoppade av skolan sen han var liten också för han hade dåliga betyg och fatta inte meningen med skolan. Så Asme började snatta godis från affären och medans han blir äldre så lärde han sig att göra mer grova saker i sitt liv. Asme då började hänga med fel folk, tillslut så började Asme göra kriminella saker i sitt liv. Men sen Asme då valde att sluta med de livet han levde. För Asme visste att han antingen va död eller hamna i fängelse och de ville inte Asme. Så Asme försökte hitta ett jobb där han tillslut fick en bra jag där iallafall han fick mycket pengar. Asme sen tillslut hittar sig själv en tjej dom är ihop då länge och då var det första dagen Asme fick höra av sin tjej hon var gravid. Efter 9 månader så fick dom ut ett barn där han tillslut fick heta Pavlos Myridakis. Där Asme fick leva ett bättre liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med först att komma med hög och social rp till serven. Jag bryr mig mycket också om kriminell rpn där jag kan komma med 100% utan lallande där jag kommer ha en grym rp. Och såklart va stabil med rpn!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för motpartens sida och man ska spela för 50/50 då vill säga polis och kriminell tillexempel. Och då kan man säga att man ska spela för ha kul och inte vinna bara!

Hur hittade du Unive? Jag blev rekommenderad av min kusin

Godkänd, vidare till muntlig intervju du har 48h på dig annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka