Nekad Mazzi | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greken0283

Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Themis

Vad är ditt discord namn? Mazzi

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter MD Vien, han är 18 år gammal! MD gillar också prata me människor och ge glädje till alla som kände han. Men MD’s barndom var tufft för han, MD’s pappa va en alkoholist och va ute i baren som fanns där vi deras torg. Hans mamma hämtade mat till bordet och ba jobba, Men MD en dag väljer och gå ut i gatan och börja ett kriminellt liv så han och hans familj kunde ha lite extra pengar i månaden. MD hade även en storebror som dog i en skottlossning och tänkte han måste ge tillbaks till dom som mördade hans bror! Han hade även en lillasyster som han behövde ta hand om. Men MD kunde inte mer så han ville flytta till unive till sin andra storebror Carlos vien. Så han kan ba lugna ner från allt som har hänt och va långt borta där ifrån han växte upp! Men nu måste MD ta nya steg. Så han väljer att börja plugga igen till att bli mekaniker så han kan få en jobb i meko o börja äntligen påbörja sitt nya liv!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP till servern. Genom att ha socialrp/kreativtrp från utgångspukten samt att jag var väldigt bra rp från grundens boten skulle kunna bidra med Krim rp där jag väldigt bra erfarenhet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I ett scenario skall man spela mot motpartens sida så de blir roligt för både två så inte ba för att vinna eller förlora man ska kö för ha de roligt. .t.ex. jag är i ett scenario och nån riktar ett vapen mot mig så ska inte jag ba och inte bry mig om mitt liv eller ba ta upp ett vapen o börja skjuta han. Eller att jag blir jagad av ett gäng och krokar me min bil o fortsätta köra vidare o så vidare bättre att när jag krokar stannar kvar där rpa på mina skador!!

Hur hittade du Unive? Genom en kusin som rekommendera till mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka