Nekad Mazzi | Ban överklagan [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greken0283

Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199427801790/

Ditt Hex-ID: 11000015778d2be

Vad är din discord tagg? Mazzi#0283

Vem var det som bannade dig? Tropical

Hur lång tid var din ban? Först var det 3 dagar sen skulle jag kolla hur mycke det var så tog han upp det till 5 dagar. Så mitt ban är 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag bara blev kickad från servern sen tänkte jag va hände så stog det att jag blev bannad för fail rp/ fattar ej sitt fel.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte för att vi var många sen så jag ba hängde på gjorde inget dumt för dom åkte i en liten bill och dom alla andra var på bagasen sen gick jag nära sen så helt plösligt så blev jag kickad sen så står det du har blivit bannad för fail rp så vet inte hur jag just jag blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De är att min vän äger en jätte liten bil på unive och då så var vi i piren allihopa och då så sa han hoppa in i bagas lyckan så sa jag nej men alla andra mina vänner hängde på och då sprang jag bara efter men så efter några minuter så blev jag kickad och så stog det att jag hade blivit bannad för fail rp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var en felaktig ban för att som sakt mina vänner åkte runt i piren me en liten bill och flera personer i bagasen så gick dom runt och fråga folk om dom ville åka med men jag bara springde och skrattade för att det var roligt jag bara hängde efter dom bara för att de var jätte många där bak så undrar var för jag blev bannad och inte mina vänner för dom gjorde det var fel och inte blev bannade medans jag bara sprang efter och bara kollade vad dom gör så för min del så tycker jag att det är en felaktig ban de så jag tycker.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Asså jag har blivit bannad för men det var inte en riktig ban de bara han råka banna fel person, mig då. så jag vet inte så mycket jag ska skriva för direkt har aldrig fått en sån här ban för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså de var att jag skulle kanske inte springa efter dom men annars som vad annars hade man kunna göra så det är därför jag skriver detta att igentligen var det felaktig ban det dom gjorde idag för jag hade kunnat bara inte hänga med dom men samtidigt varför ska jag bli bannad för nått jag inte är med på

Har du lärt dig någonting efter din ban? asså att det är inte roligt att bli bannad för nu e det bara tråkigt att bli bannad för nått man inte har gjort för fivem är jätte roligt men att bli bannad för nått du har inte gjort då är det inte så roligt. Så jag har lärt mig att de är inte roligt att bli bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka