Nekad Mazzi | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

greken0283

Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199427801790/

Ditt Hex-ID: 11000015778d2be

Vad är din discord tagg? Mazzi#0283

Vem var det som bannade dig? Winter010

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-19 161958 bannad 6 dagar.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? där jag faktiskt fail/rpa och powergaming där jag vet att jag gjorde fel som jag vet att hade kunnat gjort bättre.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. där jag bärde en vän sen satte mig i en bil och där glömde skriva /me sätter bredvid och där flög in i en väg och rpa inte på skador när jag vet hade kunnat göra mycke bättre än vad jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var faktiskt jag som gjorde felet på hela saken där jag vet att jag själv hade kunnat göra mycke bättre, Så det var ingen felaktig ban jag fick det var bara jag som inte tänkte efter och gjorde de dummaste man kan göra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit lite olika men den jag tror jag hade tidigast var för sunt för nuft där jag hade mask på mig i sjukan och av den bannen så lärde jag mig att ha mer ansvar till nästa gång att inte ha på mig masken. Som jag har gjort då fram över.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat göra annorlunda där när jag bär min vän kanske skriva /me sätter han bredvid och där när jag krasha med bilen rpat på skadorna o skrivit nått mer som /me ont i nacken eller yr nått sånt .

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att inte göra om och göra det rätta som jag hade kunnat gjort det var bara dumt av mig där jag inte tänkte efter och tänka detta till nästa gång det händer för att utveckla det mycke bättre än vad jag gjorde nu då.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka