Nekad Mazzi | Ansökan till Servervakt [NAN1] [Simmekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greken0283

Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Themis Myridakis

Vad heter du på discord? Mazzi#0283

Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. . Börjar varje dag 08:00, det är bara tisdagar,torsdagar börjar då 10:05. Måndag till fredag slutar skolan 14:30 och kommer hem 15:00.
Lördag och söndag kan vara aktiv från 10:00 till 01:30.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Vart medlem nu en måndag och 1 vecka.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Blivit bannad 1 gång.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgift att säga till att alla reglers följ på servern till dem vanliga vi servervakter underlättat speciellt mest till staffsen och exemplevis när vi bannar någon och sen att vi skickar i banbevis. Men vi som servervakter ska hållas borta från regelbrott för att vi ska kunna bära våran sv-roll. En servervakt ska vara välidgt noga med vad som påkommer i servern. Och problemen ska inte en sv leta utan problemen ska komma till dig själv så att du kan liksom diskutera ut och försöka lösa det på all bästa sätt och effektiva sätt. En servervakt ska jobbas effektiv och aktivt. En servervakt ska vara en bemötande person och en noggran.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv eftersom att jag vill kunna underlätta för alla stafs på servern och kunna däremot hjälpa med mitt bästa exemplevis att en spelare slår ner folk helt utan anledning eller lallar så kan man banna/kicka för att underlätta detta arbeta. När man blir sv så skall det ej abusas för att man få en slags perms. Men jag vill liksom hjälpa serven med att underlättande för alla staffs så att det skall hålla på borta från regelbrott.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En servervakt kan abusas sina perms på många olika sätt att ha tillexempel toggleid under scenario och fuska. Kan banna/kicka utan anledning. Kan banna för att exempelvis komma fram i kön för att kunna köpa innan det stängds affären. Det kan också att hända att man ressar sin vän under ett scenario för att få en till chans i scenario att vinna eller förlora. Detta kan förekomma hela tiden.

Vidare till intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka