Nekad Mazzi | Ansökan till Servervakt [NAN1] - [Lökis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greken0283

Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Themis

Vad heter du på discord? Mazzi#0283

Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Börjar varje dag 08:00, det är bara tisdagar,torsdagar börjar då 10:05. Måndag till fredag slutar skolan 14:30 och kommer hem 15:00.
Lördag och söndag kan vara aktiv från 10:00 till 01:30.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem nu cirka 1 månad och 1 vecka.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har bara blivit bannad 1 gång

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgift att hålla sig borta från sv-abuse. En servervakt ska också se till att att alla ska bete sig och rpa bra, det är därför en servervakt ska hålla sig vid hög rp nivå så att andra kan lära sig av hon/han. En servervakt ska kunna minnst rpa helt normalt och samtidigt underlätta alla andra arbeten för alla staffsen. En servervakt kan också dva bilar som inte ska vara där på den platsen, då kan de också hjälpa till med laget. En servervakt ska inte leta efter alla problem det är problemen ska komma till servervakten. En servervakt ska och få banna/kicka personer som kan inte bete sig och att dom inte följer reglerna, och om de då behövs så kan man också förlänga bannet på spelaren eller spelarna.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag har varit och spelat unive i cirka 1 månad och 1 vecka sen, trivs jag väldigt bra i unive det är inget jag inte gillar med det därför vill jag vara med och hjälpa alla andra staffen att kicka och banna spelare som inte kan sköta sig eller bete sig. Jag orkar inte med vissa såna spelare som inte kan uppföra sig och inte kan följa alla reglerna, därför vill jag bli en servervakt i Unive.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption innebär att man missbrukar sina servervakts perms för att till exempel att man ska vinna i ett scenario eller kickar folk som för ingen anledning. Exempel på att vara Korruption är att man ska ha på toggleid under scenario så att man kan se folk som försöker gömmer sig i buskarna eller nån annan plats. Eller att man reser en av sina vänner att pågrund att av en "Bugg" utan någon klipp.

Senast ändrad:
Vidare till intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka