Nekad Mazzi | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

greken0283

Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Themis

Vad heter du på discord? Greken

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015778d2be

Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. mån-tors: 14:00 - 01:30
fre-sön: 15:30 - 03:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? cirka 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) aa på nått sätt kan ej sätta bilden hitt men blivit bannad 11 gånger kan skicka bevis till han som tittar på denna!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att säga till att alla reglerna följs på servern till dem vanliga vi servervakter underlättat speciellt mest till staffsen och exempelvis när vi bannar någon och sen då att vi skickar ut de på banbevis. Men vi servervakter ska hålla oss undan från alla regelbrott för att då vi ska kunna bära på vår sv-roll. En servervakt ska också va väldigt noga på va som påkommer i servern. och där emot ska inte en servervakt sitta o åka runt o leta efter problem eftersom problemen ska komma till oss. Så du kan liksom diskutera ut o försöka lösa det på alla bästa sätt och på effektivt sätt. en servakt ska jobba väldigt effektivt och väldigt aktiv. och servervakten ska väldigt noggran och bemötande.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom att jag ska kunna underlätta för alla staffsen på serven och kunna där också hjälpa med mitt bästa, t.ex. Att en spelare sitter och slår folk utan en anledning eller lallar så kan man antingen /ban eller /kick för att kunna underlätta denna för staffsen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jo servakten kan abusa den på många olika sätt genom att t.ex. att använda /toggleid mitt i ett scenario eller fuska. kan också då /ban eller /kick för ingen anledning. eller exempelvis att antingen väljer ta /kick för att komma förre någon eller ba för skoj skull

Tillbaka