Accepterad Mazzhbtl | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Namek12345

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Användarnamn: Mazzhbtl

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199050813473/

Vad är din discord tagg? Malik2good#4717

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Jag är bannad för grov powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig bann enligt mig.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Har varit avstängd för combatlog förut men lärt mig mycket sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi körde 3 pers i en bil och skulle hämta upp vår kompis, då kom polisen och körde efter oss och anledningen var inte så tydlig. Vi körde snabbare och sedan kom till motorvägen då vi började toppa 200 plus. Polisen kom då och krocka in i sidan och kraschen var betydlig stor. vi stannade och skrev aj aj och sedan hörde polisen säga gå ut ur bilen och upp med händerna. Vi blev då sjukt förvånade då det var en stor krasch som skett och alla var skadade. Vi skrek då till chauffören att trycka på pedalen då polisen krocka in i oss en gång till. Nu var vi helt skadade och behövde hjälp tills vi såg polisen komma ut joggandes med en stor m4 i handen och sikta på oss. En i bilen hade då pistol och sköt polisen halv liggandes på väg upp. Sedan började vi sakta dra oss mot ett gömställe och gömma oss. Ett par minuter senare vart vi bannade i 7 dagar för grov powergaming.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har inte lärt mig mycket då vi inte gjorde fel. Vi behövde inte skjuta med pistolen men blev som sagt förskrämda då han kom med en stor m4 mot oss.

Ha det bra. Mvh Malik

Har du läst våra regler? Ja

jag var den personen som ni skulle hämta upp men fick tydligen ban har gjort en överklagan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka