Nekad Mazzbre | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mazzbre

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198961650437/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Mazzz#9114

Vem var det som bannade dig? Morkil

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krimienll utan krimroll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De såg mig råna en snubbe, då jag inte hade kriminell rollen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med min vän vid motellet. Han skulle gå in och hämta saker från lägenheten. Två snubbar tar ut basebollträ och rånar mig. Jag gör allt de säger och ger vad de vill ha. Eftersom att dessa rånade mig, så sa jag det till min vän och vi skulle ge tillbaka på något sätt. Vi hittade personen på en väg med en bil som var sönder. Jag hoppade ut och råna honom med mitt baseboll trä. Jag vet inte riktigt om detta var något kriminellt, utan det kan bero på hur måendet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mina åsikter tycker jag att det var en felaktig ban. Irl behöver man inte vara kriminell för att råna med ett baseboll trä, och ge payback. Tycker att Morkil istället kunde snacka med mig så jag kunde förklara situationen istället för att ge 10 dagars ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Suntförnuft och ooc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat göra något annat om jag ska vara ärlig. Kan inte låta någon dominera mig helt och kalla mig saker, och tro att jag inte ska göra något tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Du får inte råna folk ändå om de rånar dig först om du inte har en krimroll tyvär.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka