Dubbelpost Mazzbre | Ban överklagan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mazzbre

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198961650437/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Mazzz#9114

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 20 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krimienll utan krimroll/suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde suntförnuft, och gjorde helt fel då jag inte hade krimroll. Jag ber så hemskt om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag träffade på en kille på kross och hota han gå av den. Jag sa upp med händerna tydligt och tog lite saker osv. Han sa att jag skulle ta hans vapen i hans bakficka, men jag har inte tillgång till det. Så jag dödade honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt av Eken. Jag gjorde fel och ångrar mig stort då jag inte vill vara bannad i 20 dagar.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare, men spelat på engelska servrar då det är andra regler. Jag har läst igenom de två gånger nu och lovar att ni inte kommer se mig här på ban överklagan igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag behövde inte råna killen, och som sagt kommer inte göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, jag har fått lärdom om reglerna och kommer följa de ord för ord. Ifall jag får en andra chans blir det super. Vill bara säga att ni har gjort ett så himla bra jobb för er rp i servern. I tidigare svenska/engelska finns det jätte många lallare, som är sällsynt här:) Btw min överklagan dubblades pga hemsidans strul! (Redigerad)

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka