Accepterad Maztr | Medlem ansökning | SvampBob [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maztr

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198358744702/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Gustafsson

Vad är ditt discord namn? Maztr#6459

Vad är ditt födelsedatum? 28 02 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rasmus, men hans vänner och familj har alltid kallat han för Ralle. Rasmus är uppväxt i en liten och fattig stad uppe i norr. Rasmus mamma jobbade heltid som gatsopare och hans pappa var jobblös och alkoholist. Trots Rasmus svåra och fattiga uppväxt lyckade han spara pengar till sin utbildning nere i storstaden. När han äntligen hade gått ut gymnasiet var det dags att flytta ner till staden. Men bara ett år in märkte han att hans sparade pengar inte alls skulle räcka till. Rasmus tvingades att sluta plugga och skaffa ett jobb. Efter en vecka av att bo i sin bil så fick han äntligen ett jobb! Rasmus blev anställd på postnord men detta resulterade med att han fick ge upp sin dröm, att bli en världs känd skådespelare i hollywood.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde få whitelist så jag ska kunna utveckla mitt sätt att rpa och känna mig mer säker när det händer scenarion så jag ska kunna veta hur jag ska göra. Men jag vill försöka mitt bästa att bidra med ett seriöst rp och på så sätt utveckla servern och alla andra individerna som också spelar på Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har del sätt på många olika twitch streamers men även när jag själv kör tycker jag att Unive är en server med ett extremt stort community och med bra staff . Alla spelare jag har stött på har tagit sitt rollspel extremt seriöst och försöker verkligen hålla en hög nivå. Där av är jag intresserad av just Unive.

Hur hittade du Unive? Jag har hört av många olika kompisar men även alla som streamar rp på svenska kör Unive <3

Vad har du för mål med ditt rollspel? Roliga scenarion, skaffa ett välbetalt jobb och en fin bil samt att hitta nytt roligt folk att rpa med.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Samma som på förra <3

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka