Nekad Mazettikingen | Medlem ansökning [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mazettikingen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? mazettikingen

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Madoski Andersson. Han är ganska ny till staden men inte helt. Han brukar hänga med sin Kusin Egon Andersson då dem jobbar i gruvan tillsammans lite då och då.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan försöka hjälpa folk som är nya till rp att lära dem hur det fungerar så det inte blir några missförstånd.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du agerar på ett sätt för att öka skansen att din motståndare vinner. Detta kan vara en strategi som används av en spelare för att manipulera situationen på ett sådant sätt att det blir fördelaktigt för dem själva på lång sikt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Bidragande, Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. Respekt, Visa alltid respekt mot staff och undvik att överrösta, använda olämpliga uttryck eller nedvärdera deras roll på servern. Diskret, Som Kriminell ska du i grunden vara diskret. Ifall du är med i ett gäng ska du hålla dig till gängets kultur. När du ägnar dig åt Kriminella aktiviteter ska mask vara på.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenhet inom rollspel då jag brukade köra engelska servers förut. Jag har varit både polis och bilförsäljare på andra servar, så jag skulle säga att jag är ganska erfaren

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Skulle nog säga att det blir bra så.

Nekad, Plagierad Hela "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?" Är plagierad från olika ansökningar. Samt helt kopierade från reglerna. Till nästa gång skriv med egna ord!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka