Nekad MazeTheReal | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MazeTheReal

Icke Medlem
Meddelanden
248
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199545391451/

Ditt Hex-ID: steam:11000015e7b195b

Vad är din discord tagg? MazeTheReal#8104

Vem var det som bannade dig? Ac ban men jag förstår varför jag är bannad och kommer aldrig i hela mitt liv ladda ner något fusk mer jag har förstått min läxa.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-17 205226.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ac ban men jag förstår varför jag är bannad och kommer aldrig göra om det bara så onödigt att installera fusk. Om man gör det så är det konsekvenser som gäller som jag har fått vilket jag fattar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mitt gäng playboys skulle kidnappa några men jag hade inte ett vapen så jag sa det och en gäng medlem sa följ med mig jag har ett vapen du får låna. jag tog upp vapnet och börja sikta men då märkte jag att jag lockade in på dem som aimbot så jag quita så fort jag kunde och tog bort det men när jag försökte gå in igen så var jag bannad av ac. Anledningen till att jag hade aimbot var för att testa det på min dev server vilket det dunka men sen gick jag in på unive och glömde ta bort mitt aimbot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var 100% mitt fel. Jag ångrar detta djupt jag förstår att ni har bannat mig för serverns bästa men jag glömde ta bort fusket efter som jag ville testa om det fusket funka på min dev server efter det gick jag in på unive och spelade och såg att jag hade aimbot så jag lämnade och tog bort det från min dator men när jag skulle gå in igen så var jag bannad. Ångrar detta djup och ber så hemsk mycket om ursäkt. Jag har ändå bidragit med massor på denna servern som att ha varit staff på denna servern två gånger innan och har spelat på denna server sedan 2021 så jag skulle aldrig ha gjort något sånt här. Detta var så dumt gjort av mig och ångrar i djupet av mitt hjärta. Hoppas att ni ger mig en till skans så lovar jag er att jag aldrig mer kommer installera fusk igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare men det var länge sedan men jag har alldrig gjort något sånt här groft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle absolut kunna gjort annorlunda som att dubbelkollat mina filer innan jag gick in på unive. Sedan att jag skulle aldrig laddat ner aimbot på min dator och istället spelat på ett mer rättvist sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig mer ladda ner fusk igen ber som hemsk mycket om ursäkt för detta och kommer aldrig göra om detta misstaget igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka