Nekad maze4k | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maze4k

Icke Medlem
Meddelanden
887
Reaction score
270
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199195826660/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Eriksson

Vad är ditt discord namn? maze4k#7349

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Eriksson och är 22 år gammal han är en biltokig kille som söker ett bättre jobb och han är omtyckt av andra personer på unive han har hjälpt flera stycken med att komma till sjukhuset och andra ställen. han vill bli medborgare och kunna få flera möjligheter.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det är unive som jag spelar mest för att det är ett skit roligt spel och för att jag streamar på twitch och då vill jag att mina tittare ska få det roligare att titta på så det är nog mest därför och så vill jag hjälpa till att utveckla unive så att flera vill spela det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att man kan göra så mycket på den serven som man inte kan göra på andra och för att det är så mycket snällt och roligt folk på unive.

Hur hittade du Unive? Jag har tittat på mycket streamers som spelar gta rp och då har jag frågat vilken server man ska spela på och då så sa de flesta unive så då testade jag det och blev besatt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att inte hamna i trubbel med varken andra spelare eller polisen och så vill jag bli så bra på det så möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt största mål är att få ett roligt jobb med bra kollegor och en lön så jag kan köpa och byta bilar med folk för att bilar är mitt största intresse på unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej kommer bara köra på unive för jag testade andra men dem e inte bra det är därför jag spelar på unive och vill bli medlem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka