Nekad maze4k | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maze4k

Icke Medlem
Meddelanden
887
Reaction score
270
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till Saras bil och mc

Vad heter du IRL? Lucas Eriksson

Vad heter du på discord? maze4k#7349

Hur gammal är du? 14 irl och 22 in game

Hur många timmar har du på Fivem? 245

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag är redo att ta jobbet som chef och jag vill bygga upp Saras och anställa folk som kommer jobba bra och hårt och jag vill jobba på saras för att jag kan mycket om bilar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som erfaren på saras för ett tag sen så jag kan ju jobbet väldigt bra sen har jag mycket erfarenheter inom bilar och mecka. Och nu jobbar jag som biträdande chef på autoexperten så jag vet hur man gör och beter sig som chef och nu är jag redo att ta nästa steg.

Berskiv din karaktär? hej mitt namn är Lucas och jag är 22 år gammal. Jag bor med min mamma och pappa. När jag var 11 år gammal flyttade vi till Los Angeles där jag gick i skolan och fick massor av vänner. Men en sak när jag var i Los Angeles var
alla bilar det fanns så coola bilar så jag blev väldigt intresserad av det. I Los Angeles bodde jag och min familj tills jag blev 14 år gammal då flyttade vi tillbaka till Sverige. När jag hade fyllt 15 år fick jag min första bil som
jag skruvade i varje dag ibland hjälpte jag mina vänner och min familj med deras fordon. Åren gick och när jag var 17 började jag sommar jobba på Falck där jag blev ännu mer intresserad i bilar. När jag fyllt 18 tog jag körkortet för
bilar och då köpte jag mig min första bil jag kunde köra jag åkte och skruvade i den hela tiden. Jag gillar även att hjälpa folk och att jobba med bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? på vardagar 15:00-22:00 och på helger/lov 10:00-00:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag göra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej jag spelar bara på unive.

Har du läst våra Regler? ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka