Nekad maze4k | Ban överklagan [Savox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maze4k

Icke Medlem
Meddelanden
887
Reaction score
270
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199195826660/

Ditt Hex-ID: 110000149a529e4

Vad är din discord tagg? maze4k#7349

Vem var det som bannade dig? jag tror Filip men vet inte riktigt

Hur lång tid var din ban? 2 dagar och 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Sunt Förnuft ~AO. Återstår: 1 dagar 20 timmar 49 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det står att det är sunt förnuft men är väldigt ny så vet inte riktigt men har skött mig bra tycker jag själv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hjälpte en kille som låg medvetslös på gatan och försökte ta han till sjukhuset men jag blev bannad på vägen dit

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det som är e att jag är ganska ny och har bara varigt snäll mot folk och följt alla reglerna. jag vet inte vad jag har gjort för fel men vill jätte hjärna köra igen ganska snart så jag skulle säga felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannnad förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte varför jag e bannad så vet inte vad jag hade kunnat ändra på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att vara mer snäll och hjälpsam mot folk än vad jag redan är och så har jag lärt mig hur man skriver en bannöverklagan

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka