Nekad maze4k | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maze4k

Icke Medlem
Meddelanden
886
Reaction score
270
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199195826660/

Ditt Hex-ID: 110000149a529e4

Vad är din discord tagg? maze4k#7349

Vem var det som bannade dig? alexander200507

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Mild vdm på piren ~alexander200507. Återstår: 6 dagar 6 timmar 7 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skulle köra in min bil i ett garage och då kommer en kille med en cykel och kör på min bil satt den blir repig och sen åker han iväg några meter så jag åkte efter och stannade vid honom och sa åt honom att han inte skulle köra på folk och sen åkte jag iväg och sen när jag stängde av så fick jag på discord att jag skulle gå in i väntrum där nån ville prata med mig och då gjorde jag det och då var det han med cykeln och typ 2 andra och dem visade mig ett clip när jag körde på han med cykeln men jag gjorde inte det för mig men om jag viste att jag hade kört på honom så hade jag stannat och kollat hur han mådde så jag är säker på att det är därför och därför jag inte såg att jag körde på han var för dsync eller vad det heter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag förklarade hela situationen ovanför så läs där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig för det var inte mitt fel att jag inte kunde se att jag körde över honom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. den var felaktig och togs bort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara ha skitigt i honom och kört vidare istället så hade det här inte hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska tänka lite mer innan jag gör saker.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka